Autor Wątek: NOWE BIURO ADMINISTRACYJNE!!! OKOLICE AMSTERDAMU!!!  (Przeczytany 2175 razy)

Offline LGIC

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Karma: +2/-0
    • Zobacz profil
NOWE BIURO ADMINISTRACYJNE!!! OKOLICE AMSTERDAMU!!!
« dnia: Czerwiec 02, 2011, 11:23:33 am »
Jezeli masz problem z jezykiem holenderskim i nie mozesze sobie poradzic z holenderska biurokracja, szefem czy innymi sprawami administracyjnymi to prosze zadzown do mnie.

Jestem osoba bardzo dokladna, mowie i pisze po holendersku i angielsku PERFECT.

Moge pomoc w nastepnych sprawach:

- doplaty do ubezpieczen (zorgtoeslag)
- dofinansowanie do mieszkania (huursubsidie)
- dofinansowanie do dzieci (kinderbijslag)
- sprawy z Balastingdienst (Urzad Podatkowy)
- sprawy z Gemeente (Gmina)
- otworzenie firmy i wszelkie zwiazane z tym sprawy
- pomoc w meldunku
- pomoc przy zalatwianiu wszelkich ubezpieczen
- pomoc przy naglej utracie pracy
- meldunki do CWI (przy naglej utracie pracy- UWAGA TRZEBA W CIAGU 48 GODZIN OD UTRATY PRACY TO ZALATWIC)
- zalatwianie zasilku dla bezrobotnych (DO TEGO TAK WIELE OSOB MA PRAWO!!!!!)
- pomoc przy pisaniu CV (jez. Holenderski i Angielski)
- listy motywacjyne
- pomoc przy szukaniu pracy
- pomoc przy szukaniu mieszkania
- i wszelkie inne sprawy administracyjne!!!!

Moja siedziba jest w Uithoorn, to jest 19 km od Amsterdam i 20 km od Utrechtu. Dojazd jest bardzo latwy takze i komunikacja miejska! Przystanek autobusowy jest 3 min od mojej siedziby.

Takze jest mozliwosc dojazdu do Ciebie!

Zalatwianie spraw jest bardzo profesjonalne i przejrzyste. Nie ma ukrytch cen itp.

Jezeli moge w czyms pomoc to prosze o kontakt na telefon ewentualnie na email.

Tel: 06-57998559
email: luiza.gadomska@hotmail.nl


LG International Consultancy

KvK 50709623
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 02, 2011, 14:28:55 pm wysłana przez LGIC »

Witam.nl - Polacy w Holandii. Praca w Holandi

NOWE BIURO ADMINISTRACYJNE!!! OKOLICE AMSTERDAMU!!!
« dnia: Czerwiec 02, 2011, 11:23:33 am »