Autor Wątek: Problem z interntową wymiana pieniędzy.  (Przeczytany 1528 razy)

Offline Matley

• Newbie
  • *
Problem z interntową wymiana pieniędzy.
« dnia: Październik 16, 2014, 12:19:40 pm »
Spotkalem sie ostatnio z dosc dziwna sytuacja. Chcialem wymienic pieniadze w kantorze internetowym, ale odmowiono mi tej uslugi, bo mam jeden rachunek zalozony w Polsce a 2 w Holandii. Nie ukrywam, ze jezeli chodzi o internetowa wymiane, to jestem jeszcze zielony. Ale co mam w tej sytuacji zrobic, zeby normalnie wymieniac pieniadze?

Offline Damnica

• Newbie
  • *
Odp: Problem z interntową wymiana pieniędzy.
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 26, 2014, 16:09:33 pm »
Masz 2 możliwości. Możesz założyć jeszcze jeden rachunek w polce w euro, i będziesz przelewał pieniądze z konta holenderskiego na polskie, a potem wymieniał euro na pln. Albo prościej - zmień kantor internetowy na taki, który posiada opcję wymiany między kontami założonymi w różnych krajach.

Offline Matley

• Newbie
  • *
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 31, 2014, 13:39:34 pm »
A jak mam znaleźć taki kantor. Jak wpisuję w google, to i tak pokazują mi się te same kantory co i bez wpisania tej frazy. Czy jest jakaś lista kantorów z takimi usługami czy muszę ręcznie sprawdzać każdy kantor? Może jesteś w stanie coś polecić, albo chociaż coś jeszcze podpowiedzieć?

Offline Damnica

• Newbie
  • *
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 31, 2014, 19:18:44 pm »
Niestety, nie ma chyba listy kantorów z wyszczególnieniem ich poszczególnych ofert. Masz co najwyżej porównywarki, w których są podawane ich aktualne kursy. Jeżeli chcesz znać funkcjonalność poszczególnych, to jesteś zmuszony wchodzić na każdą witrynę po kolei.

Ja korzystam z tej platformy: https://liderwalut.pl/
Jest tania i łatwa w obsłudze. Posiada też funkcjonalność, której szukasz.

Offline Matley

• Newbie
  • *
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 01, 2014, 22:37:10 pm »